Sunday, January 2, 2011

辛苦的痛

谢谢你们给与我的一切
当有天我选择放弃一切
我不会在回到这里
回到这个家

给我的不是温暖
是痛苦,是负债
你们已不属于我
我也不属于你们
这一切痛是你们给的
我心里想的你们永远没办法了解
当这家开始变化的时候
我就已经不属于这里
这5年来,我的痛苦你们没办法了解
你们了解的只是你们自己
或许该说,我根本不该被生下

原本家给一个人温暖...
但,
家给了我痛苦...
谢谢你们!!!

7 comments:

miss.neko said...

cheer up my friend~~~

★♂ZIXUAN LOVEY,子轩♀☆ said...

jennifer: en en..thanks you..u too ya

Huiyi Boo said...

怎么了啊?

Fei 妃 said...

what happened..?
no matter what, i will understand it.. be brave in facing it.

★♂ZIXUAN LOVEY,子轩♀☆ said...

youniko:i dun know how to say..but my heart very suffer..very xinku...

zifei: hmm..i dun know how to say it out..and spread my feel..ok..thx..i will be brave...all the best for u ya..

teycandy said...

hmm.. all I can think to say is
"Tomorrow's gonna be a better day.. Sp, cheer up.. it'll soon be okay."

Bo said...

我明白你的感受
家里的变化
往往对孩子造成的影响 最大

家家有本难念的经
偶尔想要逃避 是被允许的
但逃避后 还是要懂得如何去面对
这是责任

家才是避风港
会不惜一切去守着他